lördag, februari 10, 2007

Så jävla typiskt

Jag skulle upp idag och träna i Ekeby vid 10. Så jag gick upp 9 och gjorde iordning mig och åt riktig frukost och när jag skulle dubbelkolla tiden så ser jag att det är 9.30!! Klockan var då två minuter i 9.30... Fan fan fan. Om jag skulle gå då/nu så skulle jag missa minst första kvarten och då är det lite mer än en halvtimme kvar bara iaf så då är det ju ingen mening med att gå. =( Jag vet att jag borde dubbelcheckat tiden innan men jag var så säker på att det var 10.00. Det är tydligen imorn som det är 10.00 =( Jag som var så peppad och pigg och redo att träna. Men NEJ!
Syrran kan man ju skippa helt också. Hon kommer väl aldrig mer träna i hela sitt liv om det fortsätter med såna här undanflykter. Hon klagade igår på att de va för kallt och hon orkade inte. Så skulle de handla så jag hann inte heller dit. Därför tänkte jag träna idag då istället så man börjar dagen på ett bra sätt men det vet man ju hur det gick med den fina idén.

Det är väl bara att ta av sig träningskläderna igen då och duscha och fixa iordning sig tidigare till Västeråsresan än planerat/behövt.

Undrar om håret blev bra också. Vet inte om det kanske blev lite för uppklippt ändå. Längden blev jag nöjd med i allmänhet men själva "etapperna"/uppklippningen blev kanske aningen för mycket. Jaja vi får se. Luggen kommer inte bli för lång på länge iaf. =P

1 kommentar:

Sandra sa...

Keep it up homie...Jag vet att det är lätt att tappa lusten när allt bara blir sådär hela tiden. Men keep it up! En vacker dag stor du där och tränar så svetten rinner och då kan just DU och bara DU vara stolt över dig själv! I beileve in you! Kramar