söndag, februari 25, 2007

Weeho

--------------------------------------------------------------
Ska snart hem till syrran och Johan och vovvarna för de har fått den (för tillfället) extremt braiga kanalen 9. =D Det är den enda som visar Oscarsgalan har jag luskat ut och jag har inte den tydligen. Har sin första sändningsdag idag, så den är helt färsk. =) Jag ska ladda upp med ostriskakor och kaffe för att hålla mig alert. =) 02.00-06.30 är det schemalagt enligt tidningarna. Men riktigt så långt håller det aldrig på. Fram till sex skulle jag tro. Weee!

Trött redan nu dock... Hm... =P


Om nån vill nå mig imorn så ring inte före 11 iaf... Lite sova ska jag försöka få i mig iaf. =)
--------------------------------------------------------------

1 kommentar:

Sandra sa...

Grattis gumman som får titta på oscars galan =) Puss