söndag, februari 18, 2007

Lindahelg

Nu har jag lämnat av Linda på stationen. Fast just nu är hon nog redan i stockholm och väntar på nästa buss. =)
Vi hade jättekul. Gått hur mycket som helst. =D Alldeles slut i benen. Så en nyttig helg har det också varit. Gick på stan igår och runt till olika "sevärdheter". Slottet, botaniska trädgården (som va stängd så det blev till att kolla genom grindarna bara, hehe), lite av gamla delen av kyrkogården, ekonomikum och Stabby (gamla lägenheten). =) Gå, gå gå och åter gå. Alldeles kul! =D Så idag är jag hur trött som helst. =P
Men sen hem till mig iaf. Hade köpt med oss lite vin och godbitar så vi kunde ha en rejäl filmkväll. =) The Prestige och Harry Potter och de vises sten blev de. Och lite kortkollande och toning av mitt hår hanns med också. =) Tack Linda! Så numera är jag mörkbrunett, nästan svarthårig. =D
Idag vart de lite fika och kolla på kyrkan ingående och sen lite slökollandes på stan efter en väl förtjänt snoozning imorse. =)
Det är bra att få hit folk som inte vart i Uppsala tidigare eftersom man själv får se saker av staden som man inte sett tidigare. =P Får göra samma sak när Sandra kommer hit senare. =D

Nej nu ska jag nog gå och vila lite. Snookerfinalen i welsh open börjar om en tjugo minuter så det ska kollas på. =) Sen antagligen spela poker. Och senare ikväll kommer Patrik över efter inte ha setts sen i torsdags. Saknat honom så mycket, så det ska bli überkul. =)

Vila gott alla!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Kul att du fick en underbar helg gumman :) de va du värd! Många kramar från "Tentaångest"

Anonym sa...

Ja, det fanns några fördelar med att jag kom iaf =) Tack för helgen, som sagt, det var jättekul! Hoppas det gick bra på pokern ikväll också. Kram kram