fredag, februari 23, 2007

Hmpf, grr

Hade skrivit inlägg nyss och skulle lägga in en bild så försvann allting för jag tänkte inte på att jag använde Opera denna gång. Hmmmm.... Blir nog inte lika långt nu som de va för en minut sen... Men nån rad printar jag ned iaf. *sur*

Jag har ju inte skrivit blogg nu på nån dag så jg kände mig lite motad att skriva nåt. Inte hänt så mycket däremot...

Vart i skolan. Labb igår. Labb4. Sista obligatoriska. Woho! Trean behöver inte vara inne förrän 14 mars eller nåt så man kan koncentrera sig på lite andra saker under tiden. Men ska försöka bli klar med både labb 3 och 4 nästa vecka så man bara har tentan sen att koncentrera sig på. Igår var det bara fyra veckor kvar till tentan. iik! Ser oerhört lite fram emot 23e mars. =/
Och imorse var det ADföreläsning. Förstår inte mycket på de föreläsningarna nej... Länkade listor, stacks och queues handlade det om idag. *yay*... eller inte. Det har minskat drastiskt med folk på hans föreläsningar. Mindre än hälften var vi säkert idag. Jag var ju där första timmen iaf. *duktig* eller nåt. =) Men nu har man ju iaf hunnit med att äta och städa undan här i lägenheten också. Det var säkert mer nyttigt än att sitta kvar där som ett litet frågetecken mitt i en rad.

Gulligull =)


Stackars Patrik har gått och blivit krasslig. Han är inte sjuk än men håller på att bli. =( Så det blir inge träningsläger för honom i helgen vilket betyder att jag får rå om honom alldeles själv. =) Om han inte blir för sjuk dvs. Det blev en bra helg iaf, med andra ord. Inte kul att han är sjuk heller men kul att jag får träffa honom nu iaf. =) Får säkert mer sällskap nu också under Oscarsgalan än om han hade kommit direkt från Norberg och jobbet. Nyklippt är han också! =D Bara sett det genom bild så jag ser framemot att se det IRL. =) Fiint!

Det var nog allt. Nu renskrivning och bäddning av säng.
Ha de bra kära läsare!

Inga kommentarer: