onsdag, februari 21, 2007

Ostriskaka och Labbar (editerad)

Ostriskakor med Nutella, labbar och Almunge. Det summerar nog ihop veckan hittills. =)

Jag skulle köpa semla på ICAVäst igår, semmeldagen och allt. Men icke. De hade bara så man köpa dem två och två. Jag är ju bara en och äter knappt upp en hel iaf så det var onödigt tyckte jag. Då såg jag att de hade massa riskakor så jag roffade åt mig ett ostriskakepaket och lite nutella och begav mig hemmåt ist. =) Mumsfillibabba! Snart slut båda två. Och då har ja ändå vart i Almunge från fem igår till 11 idag. Alldeles mysigt. Hihi.

Och mellan allt riskakeätande och almungebesök så ska man hinna med lite labbar. andra labben ska in idag och tredje hoppas jag blir klar i helgen och imorn ska man börja på fjärde :P Det är bra att man har saker att göra hela tiden iaf. ;)

EDIT: Kom på att jag inte lagt in en bild på mörkhåriga jag, så här är en.

Såg Dreamgirls idag. Den va bra! Sen började jag kolla på The last king of Scotland och den va inge bra! Inge för mig iaf. Jag måste köra hårt nu inför söndag för då är det OSCARSGALAN!! =D Weeho! Får sällskap då för en gångs skull. av en sovandes Patrik =) Stackarn kommer hem från ett träningsläger precis innan. Jag ska försöka sova lite innan den här gången. Om man somnar 22 så kan man sova fyra timmar innan det börjar. Sen slutar det runt 6 skulle jag tro och då kan man sova två timmar innan man måste upp sen igen. =) Så sex timmars sömn blir det iaf om allt går enligt planerna (yeah right).

Hörs nästa gång!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag blir så stolt över dig att du kollar på Oscarsgalan varje år =) du är min idol =) Kram