måndag, februari 12, 2007

endast fem kvar

Ojojoj. Nu är det bara fem dagar kvar innan Linda, the one and only, (aka Mumin) kommer till Uppsala. Tillsammans ska vi göra stan osäker! =D schemat över våra bravader är här bredvid.

Såg Pan's Labyrinth idag. Blev mega besviken. Inte alls som den verkade på trailern jag sett. =( Men det är bra att jag sett den nu iaf. Slipper jag ha den på listan inför Oscarsgalanatten. =)

Nu hinner jag inte skriva nå mer!

Ha de så bra alla!

ps. observera den fina countern som är nyligen ditsatt =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Schemat är supernice och det kommer bli hur kul som helst!! Glöm inte att ta kort ikväll, hihi =)
Kram från mig

Sandra sa...

Hon kommer aldrig vilja åka därifrån, du är allt en bra värdinna du! Hoppas du har en bra kväll med Patrik *uuuuhhhuuu* Kram