onsdag, januari 31, 2007

Småländsk chokladkaka

Ikväll ska jag på herrmiddagsplanering/möte. Så jag tänkte att de va ett bra tillfälle till att ta upp mitt bakande igen. =) Småländsk chokladkaka blir det tror jag.

Visst ser den smarrig ut! Man ska ha torkad frukt eller frysta bär i och jag är inte så förtjust i torkad frukt så jag tänkte köpa lite frysta hallon att ha i. =) Choklad och hallon går ju jättebra ihop! 60-70% kakaohaltig choklad ska i! =P Mumma!

Imorn kommer det hända spännande saker och jag ser väldigt mycket fram emot det! =D

Träningsvärk idag faktiskt! :) Känns bra. Rygg, framsida av axlarna och mage är det som har drabbats. =) Kan ju bara betyda bra saker! :D Får se om vi går på jobbigare saker direkt kanske. Syrran ville "svettas om ögonlocken" sa hon... Hm. Tror fortfarande starkt att jag är adopterad =P

Ha en bra dag alla! =)

1 kommentar:

Sandra sa...

Hmmm, vad händer imorrn? *gapar* Du måste låta mig få all info, särskilt när jag är sjuk, annars blir jag bara paranoid. Puss