söndag, februari 01, 2009

2 år

Idag är det två år sen jag såg Patrik för första gången =) Nervös värre var jag. Fråga Ia bara som åt lunch med mig innan i skolan ;)
Maten igår var underbart god! Mmmm. Jag tänkte ta efterrätt men blev tvungen att skippa det. Gick bara inte att ta en tugga till! =P
Jag köpte med mig blommor iaf när jag åkte till honom i fredags =) Två rosor med lite småblommor runtom. Tror han blev glad =) Blev ju tvunget att bli lite tidigt iom att vi skulle umgås hela helgen så då blev de ju ingen överraskning.
18-årskalaset i fredags var kul också. Fika, kaffe, drinkar och kortspel kan man nog summera kvällen med rätt bra =P

Idag ska jag antagligen kolla lite på inlämningsuppgiften vi fick i fredags =/ Den verkar rätt jobbig och stor. Så ska kolla på den efter Australian Open finalen är klar (heja Federer!). Eller så kanske man ska kolla om syrran är ensam hemma idag med så kan man komma dit och promenera med vovvar och göra chokladmousse =P

Jag är nöjd över mitt hår också förresten ;) Klippte av 5-6 cm.

Ha de så bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

tror blev glad? Jag är alltid glad. Idag var det nog väglag för kvinnor också. Ren asfalt.

Malin sa...

Haha va bra älskling! =D

Sandra sa...

Åh grattis :)