måndag, februari 23, 2009

Ny vecka

Nu har helgen gått och det är en ny vecka. Helgen blev riktigt bra. Jag och mamma hann gå igenom alla möjliga saker som vi tänkt gått igenom väldigt länge. Naturligtvis bl a mina flyttsaker =) Känns så skönt att slippa tänka på de sakerna och koncentrera sig på att rensa bland det sista här och packa ner.
Maria var där också på lördagen och söndagen med hundarna. På lördag kväll var hon iväg på tjejkväll så mamma och jag fick promenad på en och en halvtimme =) Vi gick till pappas nya lägenhet och kollade hur den var. Det var litet men mysigt!

Nu är det verkligen bara EN vecka kvar tills vi äntligen får hämta nycklarna och börja bära ner saker till flyttbilen. =) Patrik skulle kolla upp och kanske tinga en bil dag så det är klart. Oh så spännande! Under fredag och lördag ska jag packa allt här. Man kommer inte kunna vända sig om här inne =P Patrik kanske får sova och bo hos han. Fast han är iväg på äventyr på lördagen och jobbar på söndagen, så det blir väl inte så mycket "bo" här, mest sova. Jag ska till Västerås på söndag för 50årskalas som jag redan nämnt.

Jag bakade semlor i lördags förresten =) Det finns bilder på bilddagboken. (länk finns till vänster)

Idag är det skola, som vanligt. Föreläsning mellan 10 och 12, och sen blir det lite olika saker under eftermiddagen tror jag. Vi få se hur det löser sig.

Ha en bra måndag.

Inga kommentarer: