onsdag, februari 04, 2009

Bakning

Ojoj vad jag har bakat nu känns det som =) Både banankaka och tigerkaka. Den sistnämnda är i ugnen. Det luktar mumma efter första kakan. Ska bli kul och smaka hur den smakar. Aldrig gjort banankaka förut, och jag älskar bananer i bakverk. Iaf så ska båda kakorna med imorn då vi ska intervjua syrran till vårt projekt. Hoppas det går bra. Vi ska sitta kvar i skolan efter föreläsningen och klura på lite frågor och förhoppningsvis komma igång med första dokumentet till projektet. Två st (och det verkar vara mycket att skriva till båda) ska vara klara i mitten av nästa vecka =/
Det är faktiskt skönt att ha mycket att göra i skolan. Det är lite roligare att läsa kursen när det är nåt på gång hela tiden. Värre när det bara är nån liten labb, lite föreläsningar och sen PANG BOM tenta =( Vi lämnade in första inlämningsuppgiften idag och förhoppningsvis kan man skrapa ihop lite poäng där till tentan. Max kan man få 5 p på uppgiften. Tror tentan är på 100. 5 poäng kan vara avgörande... tro mig ;)

Om en halvtimme kommer jag gå med Nathalie mot stan och bio - Yes Man. =) Ska bli så kul!

Filmförslag förövrigt: Australia! Såg den nyligen och jag tyckte den var jättebra =)

Ha en mysig kväll.
Jag ringer när jag kommer hem från bion älskling ;)

Inga kommentarer: