måndag, februari 09, 2009

3 v kvar och projektande

Idag är det bara tre veckor kvar innan vi flyttar! =) Härligt härligt säger jag bara.

Helgen var rätt stressig men härlig ändå. I lördags var jag och Patrik på IKEA (ovanligt... njaej) och sen en tur till Almunge och fikade. Lämnade även av det IKEAinhandlade då det inte direkt får plats hemma hos mig =P Igår var jag i Västerås och grattade både mormor och pappa på födelsedagen. Mycket mumsande blev det. ;) Patrik var hemma sen när jag kom hem igen =) Mysigt. Inte ofta vi umgås på en söndag kväll inte, då han vanligtvis jobbar sent och sen åker hem till sig.

Skolan består av föreläsningar och fortfarande en massa projektande iaf. Jätteskönt att känna att man gör nåt på dagarna ;P

Nej nu ska jag kolla posten och sen vila lite.
Hej hej!

Inga kommentarer: