tisdag, februari 17, 2009

Mindre än 2 veckor

Igår var det två veckor kvar till flytten =) Gud så skönt! Vad snabbt det gått nu på slutet tycker jag. *yay*
Tror dessa två veckor som är kvar kommer gå ganska snabbt också. I veckorna kommer jag vara mycket i skolan iom projekt och PMarbeten och i helgen kommer jag vara i Västerås. Där ska jag rota runt lite i de saker jag har i mammas förråd som vill följa med till nya lägenheten. Nästa helg kommer enbart bestå av packning antagligen. Tråk!
Tror det ska klämmas in en 50-årsfest i Västerås nån gång också...

Vi ska förövrigt inte köpa en sängstomme, som jag tjatat om tidigare. Det får räcka bra med benen/medarna som det är på sängen nu så får vi satsa på en dubbelsäng eller nåt när vi väl flyttar därifrån sen. Kommer ju bara bo där i ett år ungefär hursomhelst. Vi börjar fundera på tvättmaskin istället. *yay i så fall* Man kan ju inte boka tvättid där borta heller, och det är förberett för tvättmaskin står det, så det kunde vara en lösning. Vi får se hur det ser ut när vi kommer dit.

Idag ska vi ha nästa intervju med syrran till vårt projekt så vi kommer nog vara kvar i skolan till fyra ungefär. Just nu är jag seg och skippar första timmen i gästföreläsningen. =/ Hoppas den inte är så bra.

Efter skolan igår träffade jag upp Patrik på stan =) Det var mysigt och länge sen vi gick på stan. Vi åt lite och gick omkring. Det enda som inhandlades var en termos =P Eller ja typ en termos. En lite finare som man har inne. Vi kom på att vi inte har nån så det blev ett litet impulsköp. Blå och fin är den. Jag ville ha den röda, men Patrik vägrade. Iom att han betalade så fick jag ge mig ;)

Nej nu ska jag äta upp mitt päron och göra mig ordning för avgång.
Hej!

Inga kommentarer: