fredag, februari 06, 2009

Projekt

Igår var min projektgrupp iväg till syrran och intervjua henne om fladdermöss som vi ska sätta in i ett system. Det gick jättebra som tur är =) De tyckte om det jag bakade också, hihi. Banankaka och tigerkaka. Syrran tyckte det var bäst att lämna det som blev över av banankakan kvar hos henne ;) Kanske att jag tar med tigerkakan till skolan också så vi kan mumsa på den under tiden vi sammanställer lite saker till projektet.

Det snöar förresten =) Snöade lite igår från och till, men nu snöar det mycket mer och det är tjockare snötäcke på marken. Det har ju varit jättefint här rätt länge nu med precis täckande vitt (och is) och nån grad under 0 i nån vecka. Kul nu med ännu mera snö =) -0.4 grader, så hoppas det inte blir varmare och bara smälter bort nu.

Det är spelkväll hos Johanna ikväll. Jag skulle jättegärna vilja gå. Får se hur det blir =) Patriks brorson fyller år och Patrik kanske skulle iväg till Zäta (och resten av kompisgänget antar jag) och jag skulle vilja ha med honom isf. Vi får pratas vid när han åker hem.

Ha en mysig snödag!

Inga kommentarer: