onsdag, februari 11, 2009

Snö

Ja se nu snöar det av full fart! Fick en smärre chock när jag tittade ut imorse. Ville mest se om det var helmulet eller inte, så fick man en vit vägg i ansiktet typ =P Jag tycker det är supermysigt, men tror inte många håller med mig längre...

Ska nog kolla på Benjamin Buttons otroliga liv ikväll med Nathalie =) Ska bli kul. Vi har verkligen börjat skaffa filmonsdagar. =P Förra onsdagen var vi ju på Yes Man. Nu är mina gratisbiljetter slut dock. Har bara kvar den som jag och Patrik fick och den ska vi utnyttja tillsammans! =)

Vi blev klara med en deluppgift till vårt projekt igår. Riktigt skönt. Känns som vi ligger i fas faktiskt. Imorn ska vi redovisa lite kort vad vi gjort än så länge. Sen är det styrelsemöte vid tre. Hm undrar om man tar sig hem mellan varven då eller inte...

Hihi förresten. Här är två filmer från igår =P Det kom nån och gick så jag sluta spela in illa kvickt, men så här blev det iaf. =D Skitkass upplösning och inte så intressant (det enda man hör också är snön och isen som knastrar under fötterna), men nu vet jag att det funkar iaf ;P




Nu ska jag lägga upp lite bilder på Bilddagboken och sen gå till skolan.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: