fredag, februari 20, 2009

Här igen

Jo tjena att ni inte skulle höra av mig innan helgen igen ;)

Jag har nu fixat Viasat Sport kanaler till Patrik. Han blev glad ;) Han vill ha Viasat fotboll och då kan man bara ta ett helt paket med TRE sportkanaler i. Jag har inte användning av NÅN av dem *grrr* Jo kanske att de visar lite golf i ena, men inge annat. Får se om man ens kan prata med killen när man väl flyttar =P

Idag ska vi projekta och inlämningsuppgifta oss i skolan. Det blir kort dag idag iaf, kanske till strax efter två så det är skönt! Då ska jag bara hem och byta väska i princip och sen gå till Västeråsbussen. Ska bli kul att vara i Västerås i helgen. Ska antagligen ta en liten promenad till pappas nya lya imorgon. Han flyttar då. Det är gåavstånd (20 minuter kanske?) från mammas lägenhet så det är skönt.

Jag önskar er alla en fröjdefull helg =)

EDIR: Coooolt --> Atlantis???

Inga kommentarer: