torsdag, februari 19, 2009

Sen bakning

Idag kom jag upp riktigt tidigt måste jag säga =) Jag vaknade av mig själv tjugo i åtta och gick upp några minuter efter det. Jag var ju faktiskt riktigt pigg =P Och då lade jag mig lite senare än vanligt igår iom att jag bakade mellan nio och tio. Efter det var jag så uppe i varv så jag somnade inte förrän halv tolv (sent för lille mig). Goda kakor blev det iaf ;P

Jag fick rabattmail från Ellos idag och då åkte ju tankarna igång direkt =P Hittade saker för 650 kr, tihi. Gardiner, badrumsmatta och annat =) Får se vad Patrik säger så kan vi säkert köpa någonting iaf. De förra jag tänkte köpa blev aldrig av och Ellos tömmer tydligen varukorgen efter ett tag om man inte är inloggad =( Men som sagt så har jag hittat nya saker nu *ler*

Idag är det skola igen. Labb i några timmar och sen förhoppningsvis lite projekt. Hoppas jag och Evin kan bestämma PM-ämne också. Igår blev det bara labbande, inge projektande alls. I fem timmar satt vi med två uppgifter, hehe, hoppas det inte blir likadant igen.

Ha en trevlig dag. Imorn åker jag till Västerås efter skolan, om jag inte skriver nåt innan dess.

2 kommentarer:

Sandra sa...

C is for cookie, cookie strats with C, give me, give me a cookie :)

Sandra sa...

"starts" ska de va :)