onsdag, februari 25, 2009

Första hyran betald

Yikes. Precis betalt räkningar. Hehe. Aldrig betalt så mycket för en enda månad =P 8 638:- minskade kontot med. Fast då har iaf Patrik lagt över sin del av hyran. Vilket var tur, för det där är mer än jag får in varje månad annars =D Det känns bra ändå för nu är det endast FEM dagar kvar!!! Iiiiihhhh!!

Jag fick se Oscarsglan igår förresten. =) Den gick som sammandrag i SVT1 igår mellan 22.15 och 23.45. Liiite mer humana tider än 02.30 - 06.30. Skulle egentligen varit en halvtimme tidigare igår, men det blev lite senarelagt och jag antar att det var för Kronprinsessan Victoria och herr Daniel Westlings förlovning ;) Jag tycker det är superkul. Mammas kungaintresse har nog smittat av sig under alla år man fått höra om olika kungligheter från hela världen =P Synd att man får vänta ett helt år dock på att få se klänningen. Hihi vad jag låter som en åttioåring. (Det struntar jag i)

Nej nu ska jag försöka få lite PMarbete gjort =/ Går så himla dåligt!! Jag är bara intresserad av lägenhetsgrejer känner jag och vill knappt gå till skolan. Ännu mindre spendera min hemmatid till att kolla efter skolsaker! Grrr!! Får se hur det här slutar.

Hoppas ni har en underbar vecka!

Inga kommentarer: