tisdag, februari 03, 2009

Frukostinlägg... igen

Jag märker att jag alltid skriver blogginlägg när jag äter frukost. Finns ju inget annat kul att göra då ändå. Kaaan vara anledningen till att jag brukar komma senare till saker än vanligt nuförtiden =P

Vår föreläsning idag blev inställd vilken var jättebra, för då hinner vi göra lite mer inlämningsuppgifen innan jag ska iväg med Ia. Hon ska tatuera sig igen idag =) Hennes andra. Så 10-strax före 12 är jag i skolan. sen kl 12 ska vi vara på tatuerarshopen och pina Ia ;P Den kommer bli skitsnygg =) Stjärnor och en blommor ska hon göra på sidan av midjan. =) Ska bli intressant att få se det live.

-10,4 nu på morgonen. Jag som tyckte -8 igår var mycket. Blir till att ta till mössa och den varma jackan idag igen =) Mysigt.

Nej nu ska jag faktisk skynda mig lite för ovanlighetens skull...

PS Mindre än 4 veckor nu tills nycklarna inkommer i min hand =D

Inga kommentarer: