tisdag, februari 10, 2009

Äntligen!

Idag kunde jag äntligen slänga mina ljusblåa jeans som jag inte tyckt om på väldigt länge. Jag köpte nämligen nya jeans (för endast 400:-) i helgen, då jag bara hade ett enda jag gått omkring med i en vecka =P Jag vill ju inte slita ut de med, så det var tvunget att köpas nya kände jag. Även fast jag inte har pengarna känns det som =/ Blir en del överförande mellan konton nu iom flytten. Men det är det värt! =)

Jag ska hämta ut biljetter idag också. Yay! Patrik och jag ska gå på The Buddy Holly Musical den 3e april =) Jag har tänkt att vi kunde gå på den tillsammans ist för att köpa presenter till varandra. Lät som han tyckte det var en rätt bra idé med. Den börjar halv åtta så då kan jag möta Patrik i Stockholm på eftermiddagen (iom att han jobbar den dagen) så kan vi äta lite innan och kanske gå omkring lite. Måste ju hitta Göta Lejon också ;P Aldrig varit där faktiskt.

Skumt att det blivit vinter igen förresten. Hehe. Snöade i förrgår och nu är det -5 högst på dagarna =) Såg på SMHI att det ska snöa imorn igen och några dagar framöver. Jag klagar absolut inte ;) Men när snön sen försvinner igen så får det gärna bli vår =)

Trevlig snödag!

Inga kommentarer: