fredag, februari 27, 2009

Wiiee

Jag kom precis från sjukgymnasten =D Jag har tänkt länge och väl på att jag ska ringa dem och försöka få lite bukt på min rygg nån gång, och imorse ringde jag. Jag hade sån tur att det var en återbudstid kl 9 och klockan var då tio i nio :P Så det var bara att byta byxor, borsta tänderna och rusa ner till Flogsta vårdcentral. Jag var där 09.06. Ganska nöjd med mig själv.
Väl där så märkte jag att det endast kostade 80 kr och att min sjukgymnast var hur bra som helst! =) Jag var där i nästan en timme. Jag fick berätta allt om ryggen, hon gick igenom mig från topp till tå typ och sen fick jag lite övningar som jag ska göra hemma. Så skönt! Hoppas detta verkligen hjälper nu. Än så länge är det bara små övningar som jag ska göra, helst, en gång om dagen. Plus stretcha två benmuskler. Nu ska jag verkligen gå in för det här! Har sagt till Patrik att han ska peppa mig och påminna att göra övningarna.
Jag har en uppkollningstid den 24e mars. Har jag varit duktig då så ska vi lägga på lite på övningarna. Efter 6-8 veckor kommer jag först känna av nån skillnad, så det blir till att inte "tröttna" efter nån vecka nu =/ Pep-talk, pep-talk.

Idag ska jag göra PM!!! Kors i taket! Jag tänkte börja lite tidigare idag, men det blev ju lite annorlunda morgon än jag hade tänkt mig, så jag ska börja lite nu. Öppna ett dokument och inte sluta förrän jag har minst en inledning och lite struktur klart. Sen får jag mumsa på tårtan Patrik hade med sig igår =P Han gjorde tårta till sista fikat i Almunge igår och tog med sig det som blev över hem =) Mumsi! Jag har inte kollat på den än, men vet att den innehåller blåbär. Han gör alltid goda tårtor, så det ser jag fram emot. Men INTE förrän jag har gjort lite PMarbete.

Hoppas ni har en rolig helg framför er!

Inga kommentarer: