fredag, februari 13, 2009

fredag

Idag är det fredag och jag är ledig. Seg och irriterad och dann idag. Hatar såna dagar. Ikväll är det fest iaf hos Petra och det ska bli kul. Inflyttningsfest. Kör på snålvarianten och köper med mig lite energidryck som jag kan blanda med min Smirnoff. Drinkar hela kvällen får det bli.

Så hon har fest idag fredag den trettonde februari, och jag kommer ha en spel- och vinkväll hos mig i nya lägenheten fredag den trettonde mars =P Patrik är bortrest i tre dagar då och jag fyller upp de kvällarna och dagarna bäst jag kan. Ledig från skolan både på torsdagen och fredagen. Så på torsdagen är jag med Ia hos tatueraren för en andra sittning från 16 och framåt tills den är klar. Sen på fredagen ska jag försöka fixa lite i lägenheten (för det lär ju behövas) och sen har jag då spelkväll på kvällen. Lördagen spenderas med mamma =) Hon ska hjälpa mig under helgen med att flyttstäda ;P Så skönt att få hjälp med det. Sen kommer Patrik hem på lördag kväll. Han kan också få hjälpa med flyttstädning då ;)
Vill ha min lägenhet nu!! =(

Fast nu ska jag försöka få i mig nån frukost sen diska monsterdisk och sen försöka få ner lite saker i flyttlådor. Saker jag iaf inte kommer behöva de närmaste två och en halv veckorna.

Hej

Inga kommentarer: