onsdag, februari 18, 2009

Onsdag - yuk

OMG vad trött jag är idag! =/ Ville inte alls gå upp. Det var så skönt att ligga kvar i sängen! Men börjar man 10 så är det bara att pallra sig upp och hoppa in i duschen.

Nu känns det verkligen att det är bara är en och en halv vecka kvar till flytten =) Ni får ha överseende med tjatet (för, ja, jag är medveten om hur mycket jag tar upp det) för det är ju ändå första gången jag har en trea ståendes på mig =D Första gången jag ens bor i en trea sen jag flyttade hemifrån. Tihihi.

Men än är det mycket att göra innan dess. Tyvärr är det inte flyttsaker jag pratar om då, utan skolan. De spammar oss (som Henka uttryckte det så bra) med saker vareviga dag. Labb både idag och imorn. Plus att vi ska få en uppgift som kan ge bonuspoäng idag (skulle fått en i måndags med, men den såg vi inte röken av), samtidigt som vi varje dag sitter kvar efteråt med det jäklans projektet, och nu har vi också fått vårt PM som vi ska göra =/ Projektet ska inte vara klart och inlämnat förrän mitten av mars, men det är mycket att göra innan dess kan jag säga. Jag har knappt pratat med Evin heller - min PMpolare - om vilket ämne vi ska välja. Men det är nog tre veckor eller nåt kvar tills det ska redovisas.
Så nu vet ni vad jag gör på dagarna =P

Jag har börjat på min nästa bok iaf =) Det braiga med att ha så många gruppuppgifter att göra, är att man gör alltihop i skolan, och då är man helledig när man kommer hem. Alltid nåt. Så nu har jag blivit klar med "Döden är livsviktig" av Elisabeth Kübler Ross och har nu börjat på "The Ghosts of Sleath" av James Herbert =) Verkar jättebra.

Oh jag fick mina korsstygnsgrejer från Atlejé Margaretha igår. Wihihi. =P Så nu kommer jag sy som bara den för att hinna klart innan påsk. Det är nämligen en påsklöpare med söta kycklingar som leker på tulpaner. =) Jag ska försöka fixa en bild senare. Jag ska börja med den i helgen när jag är hos mamma. Hon ville också ha en så jag beställde en åt henne med =)

Nej nu hinner jag inte sitta här mer.
Hörs senare!

Inga kommentarer: