onsdag, februari 04, 2009

Ia tatuerade sig igår =)

Gå in på min BildDagBok så får ni se vad jag gjorde igår =P Eller rättare sagt vad Ia gjorde. Jag var bara med som sällskap. Tapper tjej säger jag bara! Scheisse vad ont det verkade göra!! =/ Mycket ondare än förra tatueringen tydligen. Men nu är det över för en månad ungefär iaf =) Sen tillbaka för en andra sittning.
Här är en bild på ryggen =)


Men fler bilder på bilddagboken som sagt.

Idag ska jag till skolan och sen på bio ikväll med Nathalie =) Vi ska se Yes Man. Jippi! Hoppas den är rolig.

Jag ska ta min ryggsäck idag för en gångs skull. På väg till migränattack igen igår för att jag belastar ryggen fel. Fyyy på mig. Efter lite massage och en MASSA Zon gel på nacken så blev de lite bättre och idag är det nästan helt borta =) Tror jag ska smeta på lite mer innan jag går. Bara utifall att.

Nej nu ska jag få i mig lite yoghurt med müsli och sen iväg.
C ya!

Inga kommentarer: