torsdag, januari 25, 2007

10:25??

Oj... Jag skulle gå upp tidigt idag och motbevisa en viss person att jag kunde faktiskt gå upp tidigt om jag ville. Bevisligen så gick ju inte det så bra. Hade satt klockan på åtta så jag inte skulle komma upp alldeles för sent (runt halv nio tyckte jag lät överkommligt) men, tyckte tydligen att det det var en bättre idé att somna om. =) Hm, imorn! då blir det tidigt =P

Jag fick mina framkallade bilder igår från korthuset. =) De var jättefina! Så jag beställde resterande 78 också. Hoppas att de kommer imorn redan. =) Mamma hade inte fått sina även fast de skrev ut hennes tidigare än mina på dagen och i en stad närmare, så hoppas hon får sina idag.
(EDIT: Fick mina nya bilder redan idag. =) Så de va väldigt snabba!)

Jag har alldeles för lite att göra på dagarna. Något måste göras. Hoppas verkligen syrran kommer hålla sitt ord nu och gå med i friskis och svettis med mig. Vet ju att jag kommer behöva nån som pushar mig att gå, annars kommer det blir som i höstas... Lite sporadiska besök så där. Men ki-balans var roligt! =D Och eftersom jag inte kommer behöva gymkort denna gång så blir det säkert billigare.
Skulle faktiskt vilja prova på vattengymnastik nån gång också. Haha. Känns ju lite "tantigt" att vilja det men bada är ju så himla kul, så varför inte förena nytta med nöje? =)
Jaja, i helgen ska vi iaf ner och inhandla lite skor till min tränings-outfit, och syrran ska väl köpa hela hennes outfit. Sen ska de bära av mot Ekeby! =) Med eller utan storasyster. =)

Vad mer, vad mer. Jo snön är ju här nu =) Wee. Så här såg det ut utanför mitt fönster igår och ännu vitare idag. =) -->

Det kommer hända lite saker nu också framöver. =)
1) Imorn kväll är det vinprovning i Möbius. Det sämre fikarummet på Polacksbacken ;P... Så det ska bli kul att träffa lite DVPare igen och komma ut och göra nåt.
2) Sen på onsdag så bär det av till Pollax igen för att disskutera...
4) ...herrmiddagen som kommer gå av stapeln i februari/mars. Det ska bli jätteroligt! Det var så himla kul på dammiddagen senast! =D Undrar vad det blir för tema. Jag kunde inte vara med på första mötet så jag är väl den enda som inte vet temat än. =) Surprise, surprise.
5) Och Linda kommer hit 17-18 februari!! =D Vet inte om jag sagt det redan kankse men det tåls att sägas igen! Känt varandra i tio år och inte träffas. Men nu kommer Gbg-tjejen hit och hälsar på i två dar! :D Och sen kommer jag till Göteborg för att se hur hon bor och lever (och kanske hälsa på gamle Liseberg) i sommar! =) Det ska bli så kul! (Problem med att få in en extra säng här i lille grytet dock. Och hitta en blir nog också lite problematiskt men det brukar alltid lösa sig! =) )

Och sen händer tyvärr min nuvarande kurs hela tiden. =/ Satt med första labben igår i tre timmar och kom bara en tredjedel. Usch. Måste sätta mig idag igen för att komma minst en tredjedel till iaf. Och det här är bara första labben av fem. ...=(... Men lämnar man in de fyra första i tid så får man bonuspoäng till tentan så det är en bra motivation iaf. Den är väl inte så svår (än så länge) men det är ju så dryga uppgifter. Varje minsta sak man gör ska dokumenteras in i minsta detalj och sen ska kod skrivas med förklaring hit och förklaring dit och .. huj! Men det blir nog bra! =)

Ooj vad jag har skrivit på idag. =/ Duktigt av dej att läsa så här långt! =)
Men nu är det slut iaf!
Ha en bra snödag! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman, känns nästan lite hemskt nu, har inte pratat med dig ordentligt på msn på flera dagar känns det som. Jag börjar redan få tentaångest eftersom jag inte har några böcker än. SHIT! Saknar dig och hoppas du har en bra dag! kram