söndag, januari 07, 2007

pusseluppdatering

När jag åkte hemifrån i förrgår så såg pusslet ut så här
<--

Och nu kommer det inte att uppdateras på länge eftersom jag äntligen är tillbaka i Flogsta/Uppsala. =) Borde nog dammsuga imorn. Haha. En massa post hade man fått nu när man kom tillbaka. Ett stort kuvert med julkapp från en amerikansk brevvän och en bok jag beställt och Elloskatalog =D och lite konstiga papper. Skoj att få så mycket för en gångs skull!

Boken som hade anlänt var "Tersias" av G.P. Taylor. Den tredje och senaste av honom. Ska bli spännande att läsa senare. De första två var väldigt bra! =)
Jag har beställt filmen "The Haunting" också och den borde komma imorn. Till Västerås däremot, men mamma skulle skicka den så fort hon fick den sa hon så förhoppningsvis kommer den fram till på tisdag. =) hoppas hoppas.

Lovet har varit väldigt bra och "meningslöst" får man väl kalla det för, eftersom jag knappt gjort nåt nyttigt alls. =) Precis vad ett lov är till för... enligt min mening. Så helt perfekt har det varit. Känts väldigt långt också för en gångs skull. Inte hattat fram och tillbaka mellan Uppsala, Västerås och Surahammar som det vart de senaste två åren. Så det har vart väldigt tillfredsställande. =)

Köpte en jättefin stor kudde från IKEA igår. 72x72 cm. =D Blått gosigt överdrag åkte med. Det blir ett bra tillskott i mysfaktorn här i lägenheten/rummet.

That's all folks.

Inga kommentarer: