söndag, januari 07, 2007

Sara

Jag träffade "London-"Sara på lovet också. =) Glömt att berätta om det. Måste nog vara över ett år sen vi träffades sist.

Vi började prata lite på MSN en dag och bestämde oss för att vi borde gå på stan och "catha up" lite grann. =) Det var väldigt trevligt. Jag åkte och hämtade henne och passade då också på att hälsa på hennes söta kanin Rusk. =D Gulleplutt.

Vi åt på McDonald's och de har en braig grej där nu. Om man köpte ett meal och lade till 10 kr så fick man fyra avsnitt av en utvald serie. Man fick välja mellan Lois & Clark, Gilmore Girls och två andra jag inte minns namnen på. Jag valde de första av Lois & Clark och Sara tog Gilmore Girls. =) Det var roligt att se första avsnittet av Superman. Hehe skoj när han testade olika outfits. =P

Jag hittade en fin väska på stan också men tänkte att jag skulle kolla i Uppsala först innan jag bestämde mig men när jag kom hit så hittade jag ingen jag tyckte om (kräsen som jag är) så jag får åka tillbaka till Västerås sen och se om den finns kvar. Kanske kan skicka ner mamma på stan med en beskrivning så hon kan köpa den åt mig. Mm gör nog så.

That's all folks... igen

Inga kommentarer: