torsdag, januari 11, 2007

Botad!!

Åh vad jag älskar Agnetha Hjelm!! Hon är kiropraktorn jag nyss kom från och hon va så jäkla bra! Hon botade nästan hela min rygg på mindre än en halvtimme. Hittade ännu fler saker som jag inte visste va fel och massa saker. =) Hur trevlig som helst också!

Gjorde inte ens ont när hon satte revben på plats och fixa axlarna och höften. Hon tog t.o.m. reda på varför de hade blivit som de blivit och de har ingen läkare eller kiropraktor eller naprapat eller sjukgymnast som jag gått till tidigare sagt förut. =P Och allt jag behöver göra nu är att dricka vatten, för jag kommer tydligen få en massa träningsvärk. Känner att det är på gång redan nu. =P Haha.

Ska dit om tre veckor igen. =) Då skulle hon fixa så att några muskler på benen inte är så ömma (vilket jag inte ens hade märkt innan idag). =)

Åh va glad jag är! Inge mer ont! =)

Oh och jag fick väskan igår! Jättefin! Jag är så jättenöjd!

Och fyra av sju kom jag på pokern igår. Båda gångerna =D Det var en jätterolig kväll! Åt lite för mycket chips efter de hade gått bara. Hehe. Det blev så mycket över så jag glufsade i mig lite för fort... Tog bort dem illa kvickt när jag märkte att jag började få ont i magen. =P Hehe.

Nu får ni ha de lika bra som jag känner mig =)

Kram till er alla!
/En botad Malin

Inga kommentarer: