måndag, januari 15, 2007

bortglömda kort

Idag har jag vart alldeles produktiv!

Jag gick upp halv tio (vilket i sig inte va så jäkla produktivt kanske) men började plugga direkt. =) Hann göra klart alla föreläsningar innan läggdags (vilket är snart) och tror att jag har koll på det mesta. Bara man fick koll på relationsalgebran så va de rätt lugnt. Så det är skönt. Ska bara fixa till den nästlade frågan innan tisdag. Men inför tentan (på torsdag) så är jag inte så stressad faktiskt. =) Hoppas jag säger samma sak på onsdag! =)

Jag har också hunnit med att plocka en massa i lägenheten och lagat mat (äntligen) och, bäst av allt (eller roligast iaf), sorterat kort. =) Jag ska ju ha in en massa kort i ett framtida album så jag var tvungen att välja ut en massa kort, från de jag har på datorn, för framkallning. =) Det var kort från sommaren 2005, så de va en del att gå igenom. Jäkligt kul att titta igenom alla kort från DVPnollningen! De va roliga två veckor det! Sköldpaddan, gasquen, lekarna och allt! Mmm, längtar tillbaka.

<-- Bild på Kanonens topp, Balder i bakgrunden och TopSpin till höger. Allt från Liseberg förra sommaren när vi va där.

Sen blev man inbjuden till syrran och co för att äta lite middag och umgås med deras gäster. Himla trevligt. Hann jag sno alla kort jag ville ha från hennes dator också. =) Hittade bilder från Egypten och Stabby-lägenheten (vilket på ett sätt vill glömma) och svampplockning. =) Det är kul att gå igenom gamla kort. Man blir alldeles nostalgisk... eh, och kanske lite gammal låter det som. =/

Inte haft ont i nacken eller huvet idag, så nu börjar det väl bli bättre. =) Skönt!!

Ha de bra och kör försiktigt =P

Inga kommentarer: