tisdag, januari 23, 2007

minus 14?!? =/

God morgon där ute!

Idag har dagen vart någotsåsnär rolig än så länge... =/
Mamma väckte mig kvart i nio, vilket va bra eftersom jag hade råkat somna om efter klockväckningen =) Hehe *ops*. Men hon sa att de va 14 minus ute så då blev man lagom lycklig och villig att hoppa ur sängen. Men vintern är här iaf! och jag är glad för det! =) SNÖ!!

SEn iaf så tappade jag en massa saker när jag skulle diska undan lite och blev irriterad men nu är jag überpigg eftersom jag svepte halva koppen kaffe direkt och rolig person kom ut ur möte så man kunde prata lite. =)

Köpte roliga pennor igår! Wee. Gelpennor <3. Så nu blir det fina anteckningar =) Vilket kan behövas. ju fina/färggrannare de är desto roligare är det ju att läsa dem sen. =P Hehe man låter som en liten skolflicka i lågstadiet.

Nu är jag jättesen till bussen!
Ha de så bra alla!
Höres!

1 kommentar:

Anonym sa...

Godmorgon gumman, hade hoppats att var hemma nu, men nä. Du är antagligen i skolan? Nu är jag vaken iaf. Städdag idag,IGEN! Måste ta mig i kragen och bli klar någon satans gång. Dags för breakfast. Många kalla kramar från minusgärdet!