söndag, januari 28, 2007

Trött start

God morgon på er!

Usch vad trött jag är idag! Jag har börjat sovit mindre, tror jag, men ändå är jag trött på mornarna när jag vaknar. Men kan promt inte somna om. Det enda att göra då är ju att starta kaffekokaren och göra lite frukost. Så sitter jag nu. Kaffe bredvid mig och ska snart gå några meter bakom till spisen för att göra lite mer än kaffe till frukost. *släpa benen efter sig*

Fick tag i syrran och Johan nyss. Dagens plan:

1) De kommer och hämtar mig vid 12 ungefär, och så äter vi hos dem.
Ska bli kul att komma över dit nu. Inte vart hos dem på rätt länge nu. =) Va skönt de måste tycka det är =D Jag är ju upptagen på kvällarna numera...


2) Åker ner på stan och kollar diverse träningskläder.
Jag ska ju in på Stadium och (kanske) äntligen bestämma skor. :) Kanske lutar lite åt de vita nu iaf. Om de är sköna. De är ju ändå några hundralappar billigare. =/


3) Vi/de ska åka och storhandla på MAXI eller vart de nu va.
Vet inte om jag ska följa med eller inte. Jag handlade ju igår så har nog inge mer som behöver inhadlas. Så isf kanske jag tar bussen hem istället.


För det behövs ju labbas också. =( Den jäkla labben. Jag har ju nästan ont i magen över den. Nästa labb är på torsdag. Och den är väl lika stor den. Jag har egentligen labb på fredag men eftersom jag ska träffa lille kiropraktor igen då så åker jag nog "hem" till Västerås redan på torsdagskvällen. Eller eftermiddagen, eftersom det antaligen är mindre folk på bussen då. Får se hur länge jag är kvar i Västerås. Får väl antagligen inte göra så mycket den eftermiddagen efter att ha vart hos kiron/Agneta.

Igår var däremot en bra pluggdag. Fick en massa renskrivning gjort. Och därmed en massa repetering gjort. Några såna här sidor blev det.
-->
Huu. Kramp efter det.

Ha de nu så bra!

Kram

EDIT!!!! Fan va sur jag blir! Man kan inte ändra i de jäkla inläggen om man har nya bloggern och om man använder Opera i stället för den jävla explorer!!! Gah!! Snart får man väl använda explorer som default! Eller installera firefox eller nåt! Vägrar! Jag ska ha min Opera!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Heter din Kiro Anette? Eller är det jag som är bakom flötet. Tänkte bara säga hej och att jag förstår inte varför du hatar explorer, hur är Opera`? Kram