måndag, januari 29, 2007

Brr brr

Nu har de blivit lite för kallt i min lille lägenhet så jag ska möblera om lite tror jag alldeles strax. Hur fan ska de hjälpa tänkte ni kanske då? Jag blir varm av att göra det och jag slipper vakna som nytinad ispinne varje morgon eftersom jag får bort sängen från fönstret. Jag har ju alltid tofflor och extra element när jag väl sitter vid datorn eller TVn så då gör de inte så mycket vart jag än sitter tror jag. Hmm...

Precis ätit upp en baguette i rekordfart och känner nu av det i 'maggen'. Urk. =/ Men jag var ju så hungrig på föreläsningen och Henka och Andreas frestades när de åt så jag var tungen... Kanske inte var tvungen att äta så fort men jaja. =P Det var det värt. Tänk om en isbjörn skulle kommit och tagit den innan. Det kan ju inte tillåtas.

SNOOKER har börjat igen =D Wee. Kollar på rätt tråkig match just nu däremot. Doherty mot nån Bond... Aldrig hört talas om honom förr. Han ser väl gullig och rar ut, men så värst bra på snooker verkar han då rakt inte vara. Ikväll (iaf tror jag det är ikväll... Hartman förvirrar mig) är det Ding Junhui mot Stephen Maguire. Woho. Hoppas de visar det! (Igen... Hartman förvirrar mig). Hejar självklart på Junhui. =) Min andra favvo är Higgins, men jag vet inte om han är med.

Imorn gäller det. Halv åtta till halv nio på kvällskvisten kommer jag och syrran vistas i Ekebys Friskis&Svettis byggnad och svettas rätt rejält antagligen. =) Ska bli så skönt att komma igång! Gjort ett fint schema som sitter framför mig.
Hm... hur kommer de se ut med magnettavlan när jag möblerar om föresten. =/ Kommer nog gå bra.



Gick in mina skor rätt duktigt igår kväll. Blev snygga små skor tillslut för 599. Hade kostat 799 så fyndade gjorde man tom.

Träna duktigt där ute i världen!

1 kommentar:

Sandra sa...

Träna duktigt she says...haha. Jag skrattar. Min träning idag var att hoppa upp och ner i väntan på bussen. That's enough! Kram =)