fredag, januari 26, 2007

saker att se fram emot

Lite tidigare blev det idag iaf :) 9:20 piip. Yes! Men nu är man ju desto tröttare. Förstår inte! Jag är dödstrött idag! Men lite kaffe utan socker ( =/ ) piggar nog upp :)

Plus! Jag fick ett till trevligt möte igår att se fram emot =) Så det piggar också upp en. =D

(EDIT: Min hårfärg börjar redan gå tillbaka till normala igen föresten. Mina slingor börjar synas och allt. Mer intensiv färg nästa gång!!)

Hm, inte så mycket mer att säga faktiskt... vinprovning ikväll. Får se om man dricker vin eller orkar pallra sig till systemet för lite Smirnoff Ice. Mumma! Får se om man kommer ihåg att ta med kameran ikväll. Kanske det blir lite roliga bilder också att lägga upp imorn eller ikväll. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får det kul ikväll!
Ta många roliga bilder =)

Anonym sa...

Hmmm fråga kolon, hur kommer det sig att vädret här är lika kallt som i antarktis. Fråga kolon, varför försvinner inte min axelvärk. Fråga kolon, när sjutton är du inne på msn? :)