tisdag, januari 23, 2007

Tegelsten à la Java

Idag var jag på stan efter min korta lektion och strosade runt lite. Inne på akademibokhandeln hittade jag Javaboken vi ska ha i nuvarande kurs och tänkte att det var bäst att inhandla direkt.Skulle blivit dyrare genom internet iaf eftersom jag hade ett fullt häfte ifyllt = 100 kr i rabatt. Den va liite tjockare än jag hade trott. 700 sidor. Men det är väl kanske att vänta av ett programmeringsspråk. Men boken var fint blå iaf. =)

Jag hittade äntligen braiga post-it-lappar också :) När jag kom hem så va de t.o.m. bättre än jag trodde. Tre vanliga buntar och sen en med tre smålappar. =) jättesöta. Har ja ju redan iofs men de är säkert alltid bra att ha!

Hitta även ett till par snygga träningskor... Även dessa Reebok. Jag hittade ett par vita igår.. Men idag hittade jag svarta med ljusblå/turkos detaljer. Skitsnygga! Men också dubbelt så dyra som de vita. =/ Tåls att tänka på lite. 499:- eller 999:-... Hm hm hm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm tricky very tricky. 499 vs. 999. Om vi tänker logiskt så måste ag erkänna att de för 999 är mer värda och håller längre. Men med tanke på att jag nu är student låter 499 mer överkommligt! Kram och postit´s!