lördag, januari 27, 2007

Matlådor i evighet

Nu har jag ätit min första riktiga mat på flera veckor. =) Jag har ont i magen för jag åt så fort. =/ Kanske ätit lite lite de senaste dagarna ändå... veckorna. Köttfärssås och spaghetti blev det iaf. Plus en portion i kylen... och tre i frysen. Så nu slipper man göra det på riktigt på länge. Tänkte göra en till rätt som jag skulle göra matlådor av ikväll men jag har inge mer nu att ha det i isf, så det får bli Billy Panpizza eller nåt som jag köpte imorse. Mums! Jag klagar inte. =D

Hunnit plugga rätt mycket idag faktiskt. Gick inte så bra imorse, men några SMS gjorde livet lite lättare. =) Borde börja labba alldeles snart om jag ska kunna hinna klart det under helgen också dock. Ska ju ner på stan imorn och kolla om jag kan bestämma mig för några skor nån gång. =) Så imorn kommer det ju antagligen inte bli så mycket gjort om jag känner mig själv.

Nu ska jag fortsätta plugga och äta vindruvor =) Ha de bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

MMMmmmm vindruvor! I like =)
Åhhh idag är det lördag bläää snart måndag! Fuck! kram