tisdag, januari 30, 2007

Tidig träning

Ikväll är det som F&S kommer få besök av systrarna Nord men det känns som jag redan har börjat tränat.
Jag dammsög rätt nyss och möblerade om ännu mera nyss. Jisses vad allt skulle fastna i allt annat. =P Skulle ändra på internetkabeln, den va ju insnurrad i de tusen andra sladdarna bakom TVn så där blev det lite böja och kräla och fixa och bryta loss som gällde.
Sen skulle sladden under up-lighten fixas så den skulle bli lite längre, och den är ju så obstinat som en kabel bara kan bli! Nu står golvlampjäveln ännu mer snett än från början men det får den göra nu. Bordet trycker lite på den så de syns inte så mycket.
Sen föll naturligtvis klockradion/projektorklockan ner i golvet. Den här gången inte på mig iaf, så den här gången slapp jag repa på ryggen. Hm jag kanske får medge att jag är lite klantig iaf.
Ja så fortsatte de iaf men nu är allt på plats och träningsväskan är redan packad. =) Känns bra. Det här blir nog en bra dag.
Om jag hinner iväg till skolan bara. =P

Det här är mitt träningsschema föresten. :) Alla de saker vi tänker gå på innan vi uppgraderar till lite mer avancerade saker :P Än så länge är det bara basgrejjer som gäller för oss. Hehe.

Ha de så bra nu alla glada! Och ni andra får se till att bli glada! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, vad du har kämpat idag då! Bra att det fixade sig till slut i alla fall =) Lycka till på träningen idag. Träna hårt! =)