lördag, januari 13, 2007

Svart hår kanske...

God dag i stugorna och studentlägenheterna.

Nu är man tillbaka i uppsala igen. Home Sweet Home. Man förstår ju inte hur skönt det faktiskt är att ha ett eget boende förrän man kommer hem igen... Ahh.

Jag funderar på att skaffa nära svart (väldigt mörkt brunt) hår igen. Jag trivdes väldigt bra i det. Tycker jag har för ljust nu med ljusa slingorna i. Men slingorna är ju bara några månader gamla så det kanske är synd att "måla" över dem redan. Jag tonar ju bara håret också isf, så det går ju ut i sinom tid.
Jag tar gärna förslag från läsare. =) Skriv kommentar om detta tack.

Nu ska jag äta upp mina nudlar och sedan tentaplugga i skolan.

Ha de bra alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, måste bara påpeka och be mycket om ursäkt för att jag inte kommenterat din blogg på ett tag. Har bara hunnit skumläsa dina inlägg. Tänkte bara säga att svårt hår = perfa på dig! Och du är bäst! Älskar dig Snuff! Kram

Anonym sa...

Tror aldrig jag har sett dig i svart hår, eller har jag det?! I vilket fall som helst så tror jag att du skulle passa i det.. Kör på! =)