onsdag, januari 10, 2007

väntande

Inge väska idag. Men den som väntar på något gott... osv. =)

Linda och jag har kommit fram till att vi inte ska se konserten med My Chemical Romance i Malmö. (skrev ett argt inlägg angående detta men tog bort det eftersom de inte passade riktigt senare =P ) Det kommer gå på för mycket. Tåg, övernattning, biljetter och säkert mat så det skippade vi denna gång. Vi satsar på att träffas för första gången lite tidigare istället. =) Hon kanske ska komma hit till Uppsala för att se hur jag lever och utforska staden. =) Det ska bli megigt skoj!

En tid för kiropraktor har ja snart också! Det ska bli jätteskönt! Förhoppningsvis får jag komma dit imorn eller på fredag. =) Så en sväng och övernattning i Västerås ingår.

Pokerkväll ikväll. =) Skulle egentligen vart hos Krycke men han fick förhinder så nu bjöd jag in några till mig istället. Sex stycken pokerrävar blir vi om alla kommer. Det ska bli skoj, får använda mitt pokerset för första gången. =) Hoppas man inte kommer sist. =D

Bilden är naturligtvis på mitt nya pokerset som sitter på min nya stora kudde =)

Ha de bra alla!
/Evenstar

Inga kommentarer: