fredag, januari 12, 2007

Tvingad till plugg

Jaha då var det tenta om sex dagar då. Tänk vad man kan glömma såna saker när man gör andra roliga saker ist. Prata sent på msn t ex... =)

Men idag ska ja allt börja plugga. Skulle haft studiecirkel idag men killarna var upptagna tydligen så det blir imorn istället. Bara bra för mig och min nya rygg. Så kan vi vila lite till innan vi ska sitta på (inte så bekväma) bussen i en och en halvtimme. Åker väl hem senare i eftermiddag. Så kan mamma skjutsa mig till bussen så man slipper bära på datorn i onödan.

Men förövrigt känns allt bra i rygg och axlar och sånt. =) Jätteskönt! Bara liite träningsvärk än så länge. =)

Iväg till Sandra ska jag också för att skaffa en mp3spelare. =) Jag har ju, ehum, slarvat bort datakabeln till min och då blir de lite klurigt att lägga till/ändra låtar har jag hört. =/ Det blir halva MB men jag kommer inte använda den överdrivet mycket iaf. När jag går till/från skolan och så... Hehe, ja ok, från skolan iaf. =P

(Edit: Sandra blir nästa helg då vi ändå ska träffas hela helgen =) Jag måste plugga och hon har ont lite överallt så det blir bättre =) )

Så nu blir det te och anteckningar för min del en litet tag famöver.

Ha de bra!

(Edit #2: Det snöar igen!!! =D Kom jättemycket igår, men imorse hade de mest blivit slaskigt, men nu snöar det igen! =) Yay. ser ut att kunna gå över till regn om tio minuter kanske, men NU är det snö iaf. Hm, nu vill jag äga en öppen brasa... )

Inga kommentarer: