måndag, november 24, 2008

24e

Ja, Patrik kom hem safe & sound igår med denna kommentar om sträckan mellan Arlanda och Almunge: "Inget väglag för kvinnor." ;) Underskatta inte tjejer säger jag bara. Det var tydligen så blåsigt och drivigt så det var tvunget att köras 50km/h den sträckan. Hua! Idag är det fortsatt blåsigt och snöigt. Såna där små snöflingor som hamnar överallt, så jag funderar på om man kanske ska ta till bussen iaf till skolan =/ 22an går rätt nära skolan och den borde tima halv elva rätt bra. Ja vi får se hur det går.

Det är den 24e idag iaf! =) EN MÅNAD kvar till jul bara. Låter lite mycket men det händer minst en sak per vecka för mig nu så tiden kommer nog gå riktigt fort tror jag. Julklappar måste jag införskaffa också. Jag har själv gjort en jättefin önskelista till Patrik så han kommer ihåg allt jag sagt till honom ;) Själv har han lite problem med att göra en riktig till mig, men jag ska nog kunna hitta på nåt =) Har några förslag i huvet själv.

Idag ska jag baka lussebullar! Yay! =) Det är så roligt och SÅ gott när de är helt färska. När de ha så där precis svalnat så att man kan äta dem. Mmmm. Jag älskar ju russinen också så jag brukar blanda i dem i smeten så man får mer än bara de 2 futtiga som man ska trycka fast annars. Det är inte till allas smak, men Patrik tycker om russin också så det blir den varianten idag =)

Roligt med bilder i bloggar också så här är min frukost idag =) Gröt, kaffe och ägg. Ooooh så nyttig jag är!


Nu snöar det lite större flingor ser jag. Kanske kan man trotsa vädret och ta en promenad i vintervädret =) Det är ju mysigt trots kylan.

Ha en underbar dag allihopa! Jag ska tänka extra mycket på Sandra idag som är orolig inför sin tandläkartid imorgon. Det är ingen som tycker om tandläkaren!!! Förutom min mamma, men man kan ju tro att hon saknar känsel ibland ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Väglaget är fortfarande inte för kvinnor. Julen överskattad. Jag får i alla fall inte vad jag vill i klapp.