fredag, november 28, 2008

Fredag redan

Fredagen kom väldigt snabbt denna vecka tycker jag. Det är bra det. =)

Igår kväll var det homeparty. Det var rätt kul, men har ju gått på ett förut och det var inga nya grejer nu. Men kul att sitta med en massa tjejer och fnittra iaf =)

Idag blir det singstar hos Ia. Jag ska gå till affären snart så jag kan förbereda efterrätten här hemma. Det sista gör jag där. Bilder utlovas senare =)

Imorgon ska jag baka om nöttopparna. De blev alldeles hårda och inte så goda igår. Fan för min lilla ugn ibland. Jag vet ju inte vad de ska vara för gradantal jämt. Jag tänkte att jag gör om degen imorgon bitti så poppar jag in dem i ugnen hos Johan & Maria imorgon istället. Det blir bra det. Kan göra rulltårtan medan topparna är i ugnen. =)
Precis skrivit av brytbrödsreceptet också, eftersom jag inte orkat installera skrivaren än. Det blev ett färgglatt och mysigt recept med tre färger =) Hihi.

Jag ska nog köpa hem lite risgrynsgröt också så kan jag och Patrik äta det på söndag morgon. Oj jag har ju inte köpt ljus än till adventsljusstaken. Hoppas ICA har några som inte kostar skjortan. Får se om jag orkar ner på stan annars. Har sett fina ljus i en mysig affär där. Kanske ska man ta sig en liten promenad =)

Jag ska byta till mina juliga påslakan och örngott idag också tror jag =) Så juligt som möjligt ska det bli inför första advent och imorn är jag ju inte hemma särskilt mycket så det är idag jag har på mig.

Alla filer från bärbara datorn är nu i min externa hårddisk. Ska lägga över allt till denna dator idag. Yay!

Nu ska jag fixa lite. Ha en bra helg om vi inte hörs innan dess slut =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är det rent. Kvinnor kan inta vägarna igen.