onsdag, november 26, 2008

Datorn är igång

Ooh nu ni! Nu är datorn igång! Wiiee!! =D
Henka och Andreas var här och sa till vad jag skulle göra, men jag satte fast i princip allt själv =) Riktigt kul. Nu vet jag absolut hur det ser ut inuti en dator =P
Vista är ju fortfarande lite nytt, men det verkar inte så himla annorlunda så det ska bli kul att jobba med.
Jag måste lägga över allt till min externa hårddisk bara, så jag får in det till denna dator. Det orkar jag inte med idag. Det får bli senare i veckan... eller nästa =P Lite fullt upp den här veckan. Vilket är skönt faktiskt =)

Torsdag: Vara i skolan mellan 10 och 14 ungefär. Sen hem för att baka småkakor till lördag och sen blir det homeparty hos Sara på kvällen.

Fredag: Ledig från skolan. Jag ska göra efterrätt till tjejkvällen hos Ia i Alunda på kvällen =) Trerätters middag och SingStar blir det! (Hm denna dag kan jag nog hinna pyssla med datorn lite)

Lördag: Syrran fyller år! Mamma hämtar mig vid nio för att åka till Bälinge. Jag ska baka rulltårta och brytbröd till lunchen då det kommer folk för att fira syrran. Resten av dagen kommer väl spenderas med firande i Bälinge och sen TVkväll med Patrik.

Söndag: Fira FÖRSTA ADVENT!! =) Antagligen kommer jag och Patrik tända ljus och äta frukost tillsammans. Sen åker han till jobbet och jag till Västerås för att vara med mamma under söndagen. Vi ska kanske gå på lite julmarknad och sen pynta och ha mysigt hemma. =) Kanske är kvar till tisdag kväll tom, annars åker jag hem måndag eftermiddag.

Nej nu är jag jättetrött faktiskt så jag ska hoppa ner i sängen och kolla på Leilas jul därifrån.

Inga kommentarer: