onsdag, november 05, 2008

Bra dag

Jag känner mig väldigt produktiv och bra just nu =)
Gjort en massa till vår dokumentation till projektet, vart på föreläsning och gått till och från skolan, med mindre vila än vanligt. =) Jättefint och skönt väder ute också. Nästan 5 grader ute.

Jag kollade på TV4 imorse mellan tjugo över fem och tjugo över sex ungefär och såg att Barrack Obama vann valet =) Rätt enligt mig. Det var lite kul att höra deras tal. McCain gjorde ett bra "förlorartal"!

Nu ska jag göra lite lunch. Blev lite sent, men jag åt frukost sent och kommer äta middag sent med. Ska äta och quizza med Lisa på Smålands nation idag. =) (de har frågesport varje onsdag och jag har lyckats med att inte vara på en enda än så länge) Ska bli jätteroligt!

Hoppas ni har en bra dag!

Inga kommentarer: