torsdag, november 06, 2008

Tvätt

Jag skulle ju tvätta idag! Kom jag på för en halvtimme sen. Då var det ju kört! Jag gick ner och fick se att alla var upptagna plus att TVÅ var sönder! De har bytt ut en till en sprillans ny och hi-tech. Kan de inte göra det med flera. En går sönder HELA tiden! Får väl ta lördag morgon till tvätt =/ Då lär det ju inte vara många liksom... hoppas jag =P

Det var jättekul på quizen igår =) Tyvärr gick det inte så bra på själva frågesporten och maten kom sent, men men =) Man får väl göra det kul ändå. Bilder finns på bilddagboken.

Idag är det skola mellan 12 och 14. Rätt dryg tid. Ska nog fixa det "sista" med projektet sen också efter det. Får se när jag kommer hem.

Måste köpa fler blockljus. Jag har bränt ner alla här =( Har bara värmeljus och vanliga långa ljus kvar. Och det går ju inte =)

Det är inflyttningsfest hos Henka och Andreas på lördag. Ska bli kul. Det är bara det att Patriks kompisar Seb och Erik OCKSÅ har inflyttningsfest/födelsedagsfest då. Gah! What are the odds liksom!? Antagligen går jag på "min" fest och han på sin. Inte så kul om man börjar på en och sen flyttar sig till andra. En är på Djäknegatan och en borta vid Årsta. Blir rätt drygt att ta sig dit isf. Tråkigt! Jag vill vara två människor =P

Nu ska ja göra nåt nyttigt (kanske...)

1 kommentar:

Backeman sa...

Ta taxi! :-)

Jag kör :-P

Takpriset är 145.