tisdag, november 18, 2008

Gett blod, gett liv

Wee nu är jag officiellt en blodgivare =) Så stolt över lilla mig. Jag var praktiskt taget själv där så hon som tog hand om mig var jättetrevlig och satte sig i britsen bredvid och pratade en massa iom att jag var där själv. Gjorde inte så ont som jag trodde, men det gör det ju aldrig. Jag är så himla nervös innan bara. Hade handsvett och allt =P Men som sagt så pratade hon med mig en hel del så jag hade annat att tänka på.
Massa saker fick man med sig. En liten pin i form av en bloddroppe, en almanacka, en reflex, en (till) penna med texten blodcentralen, ett litet fint block och en gåva, som alltid. Jag valde en lotter. Man fick en Triss och en Tia. På Tian vann jag inget, men jag vann hela 75 kr på Trisslotten. =) Tyvärr blev det bara x1, men väldigt glad blev jag ändå =)
Glömde nämna fikan efteråt (eller/och före) också ;) Goda juicer och mumsiga mackor. Kan det bli bättre =P

Nu ska jag fixa sista på kakorna till ikväll och sen äta nåt. Ser fram emot tills alla kommer. Tyvärr har Sara gått och fått feber så vi blir bara fyra. Fast i min lägenhet så kanske det är bra ;)

Hörs senare. Lägger ut bilder på bilddagboken sen =)

Inga kommentarer: