torsdag, november 13, 2008

Helt slut (EDIT)

Vaknade idag 7.50, som alltid, men var hur trött som helst. Snoozade lite längre än vanligt och jag är fortfarande jättetrött. Huvudet vill också tillkännage sig tydligen. Hoppas jag inte blir sjuk. =/ Jag åt inte så mycket till middag igår iom att jag var hockey (som var kul att vara på, men tyvärr spelade de rätt dåligt och förlorade med 1-2), så jag hoppas att jag bara har lite lite energi i kroppen eller nåt sånt.
Jag har min värmekudde på axlarna nu iaf och en Ipren i kroppen, så jag hoppas inte huvudvärken eskalerar under dagen. Ska till skolan så snart som möjligt och labba till kl ett. Sen hem, äta, vila och sen tillbaka till skolan till kvart över fyra. Sen hem, igen, för att äta och vänta på Patrik, och sen ner på stan till bowlaget och bowla med Patrik och några bönder =) Ja, vad gör man inte för att ha lite kul och bowla.

På söndag kommer pappa hit. Han ska bli firad för fars dag en vecka sent. Hehe. Vi ska laga mat och efterrätt och ha mysigt. Det blir hemma hos syrran och Johan. Ska bli kul. Jag ska göra efterrätten. =) Chokladtårta. Ser och verkar jättegod. (Bilder sen)

På tisdag kommer tjejerna i klassen hit. Det ska också bli jätteroligt. Jag ska baka lite till dess så får vi se vad vi hittar på =)
Och på onsdag kommer Lisa hit för att fika och kolla på film. =P Jag kommer gå upp så mycket i vikt! Hihihi. Men det är det värt, för kul kommer det bli.
På lördagen sen ska vi till Västerås förresten också. En släkting har fyllt 75 och vi ska fira. Så mat och gott där med. Sen på fredagen ska vi ha tjejkväll hos Ia, och dan efter det fyller syrran år, sen är det bara 6 dar till julbordet. Jag kommer vara så grundad till julafton så det är nästan inte sant =P

Men nu ska jag försöka komma igång lite mer och komma iväg till skolan.
Ha en bra dag!

PS Detta är tårtan/kakan jag ska göra på söndag

1 kommentar:

Linda sa...

Ja, det var värst vad du laddar upp inför julen! =)