söndag, november 16, 2008

Söndag

Idag har det bakats =) Chokladtårta. Den var riktigt mastig så jag mådde lite illa efteråt, men kul var det att baka iaf. Hihi.
Pappa var hos syrran och Johan idag för att bli firad för fars dag. Lasagne blev det till lunch; riktigt gott! =P Mysigt och trevligt var det =)

Igår hade jag och Patrik jättemysig dag. Vi var på Gränby centrum (jag fick gå i vilka affärer jag ville utan gnäll) och sen till Himla och sen mysig kväll med hemlagade hamburgare och vin =) En riktig heldag som var helt perfekt! Tack älskling!

Jag är helt slut i min arm förresten sen bowlingen i torsdags =D Roligt var det, men trött i armen blir man också =P Tre strikes och en spärr blev det för min del. Patrik vann över alla de trettio som var med oss och spelade.... Vem tror ni var drygt mallig efter det ;)

Nu ska jag hitta något att äta, sen kolla på Ladder 49, hoppas den är bra.

Inga kommentarer: