måndag, november 10, 2008

Projektet

Woho nu har vår grupp lämnat in vårt projekt! =) Såå skönt! Hoppas det inte blir så mycket komplettering om vi nu skulle få det. Just nu är det bara skönt att bli av med det.
Hämtade ut min tenta idag. Blev alldeles glad av de poäng jag fått. Fick full pott på första uppgiften iaf =P (det var fem uppgifter á 10 poäng).

När jag skulle gå hem så såg jag att det hade börjat ösregna typ. Inte helt roligt. Jag gick till busshållplatsen och såg att en buss skulle komma om en minut så jag hoppade på den faktiskt. Jag hade redan hunnit bli rätt dyngsur, men men. SÅ kul är det inte att gå hem i regn liksom =P

Nu ska jag njuta av att inte behöva göra nåt idag och att jag är ledig imorn =) Ska bara till blodcentralen för att lämna blod för första gången. Yay för mig som är duktig. =) Jag är egentligen kallad till nästa tisdag såg jag, men det borde väl inte göra så stor skillnad... =/ Vi får se om de kickar ut mig. Jag ringde dit men växeln kopplade bort mig tror jag. Hon sa att hon skulle koppla mig till blodcentralen, men det var tyst i flera minuter så tillslut så lade jag på =P Jag går dit och chansar.

Ha en mysig kväll!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag är så stolt, du lämnar blod & ger liv till en annan människa, eller nja, du förstår vad jag menar :)