torsdag, november 20, 2008

Dator

Tisdagen blev lyckad =) Det var jättekul att ha datatjejerna här. De tyckte jag bodde mysigt och tyckte om det bakade. (Bilder på bilddagboken)
Samma sak igår med Lisa. =) Det åts och kollade på film och TV. Mysig och avslappnande kväll. Vi pratade även om min rygg en del och jag ska nog försöka få några övningar ist för att gå till Agneta och betala 500 kr per gång. =/ Det verkar inte bli bra liksom. Får ringa till Flogsta vårdcentral sen och få en tid.

Idag ska jag till Henka och Andreas och beställa en dator. Wiieee! De kom på den bra idén att beställa en i delar och sen bygga ihop själv. Jag är ju lite halvkass på att veta vilka delar man måste ha och vad som är bra. Byggandet kan ju inte jag så de ska hjälpa mig med det också =P
Tror jag ska promenera dit så jag får lite motion idag med. Är annars ledig idag. Så skönt!

Idag kommer Patrik hit. Känns som de var jättelänge sen vi träffades, fast det bara var i måndags. =) Men både han och jag har mycket på gång så det känns som vi inte träffats på evigheter. Ska försöka få han att gå med på en lite mysigare kväll. Laga mat tillsammans, ingen TV på och tända ljus. Länge sen vi åt och faktiskt pratade och inte glodde på TV =/ Lagar inte mat tillsammans heller; antingen är det jag eller han som gör allt. Hoppas det går vägen =)

Nu ska jag ner till tvättstugan och prova min lycka.
Hej!

Inga kommentarer: