onsdag, november 12, 2008

Skoldag igen

Igår var riktigt skönt. Jag gjorde ingenting förutom att gå till affären och göra mat typ =) Det blev inge blodcentral, jag tar det på tisdag ist, då jag faktiskt är kallad. Det var ju inte så fint väder ute och det var så skönt att inte göra nånting! =)
Fast jo jag gjorde faktiskt liite igår nu när jag tänker på det. Dammsög en gång, sen fick jag göra det igen för jag möblerade om lite här hemma, typ vid nio på kvällen =P Det blev inte så jättebra, men lite mysigt med lite omväxling. Får se om jag möblerar tillbaka redan imorn, eller om jag testar så här ett tag.
Det blev bara ena hörnet som blev annorlunda (går inte på annat sätt) och så här blev det =) (bortse från det stökiga tack ;) )
Fåtöljen sticker ut lite vääl mycket tycker jag i "korridoren", så den kan vara i vägen när man lagar mat. Vet inte riktigt. Man kan ju lätt gå förbi, men kanske att den är lite väl i vägen. Isf för jag ta bort lille bord, och det vill jag helst ha där ändå... Vi får se som sagt.

Idag är det skola däremot igen. Börjar 10, som vanligt, och slutar 12. Ska ner på stan en snabbis sen, och sen hem och äta. Ikväll är det ju hockey! =) Jag och Nathalie har sett fram emot detta jättelänge, hehe. Syrran var i Västerås på kvällen igår och då fick hon hämta hem min VIKtröja och vantar. Trodde jag hade vantarna här, men det var tydligen bara halsduken. Så nu är jag reda för match =) Fick även med gamla VIKhalsduken hem med, så den får Nathalie låna, som tydligen inte har några VIKattiraljer. Det måste vi ändra på!

Nu ska jag borsta tänderna och vänta på att det är dags att gå till skolan.
Hej på en stund!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh va fint det blev, jag måste snart komma och kolla, om du nu har så ett tag! Hejja VIK :)

Linda sa...

Det blev ju jättemysigt!