tisdag, november 04, 2008

Ny kurs

Igår började nya kursen, Deduktiva databaser och data mining. Den verkar lite kul faktiskt. Vi har bara repeterat än så länge förstås, men det var från en rolig kurs =) Vi har föreläsningar varje dag, så det kommer bli en omställning! Vi har ju haft tre-fyra föreläsningar typ senaste månaden. Men det ska nog bli bra =)

Fick precis mail från blodcentralen... igen. Ehum. Jag skulle ju vart där i torsdags, men i.o.m. att de blev så mycket tentapluggande då hann jag aldrig dit. Nu vill de ha dit mig nästa tisdag =) DÅ ska jag dit! Ledig t.o.m. ser jag. *yay*

Patrik har börjat blogga igen. Kors i taket ;)

Jag skulle vara duktig imorse förresten. Spatserade ner till tvättstugan tjugo över 8 (!!!) och så var det fullt! Så det blev inge tvätt. =( Lite drygt när man är inställd på det liksom. Får ta det på torsdag. Då börjar jag 12 också.

Jag lunchade på stan igår med Nathalie. Vi gick till saluhallen och åt där =) Såå mysigt och gott där. Inte dyrt heller, så det är nog en av mina favvolunchställen. (Bild på bilddagboken) Men innan vi lunchade så gick jag och köpte en pyjamas. *yay* Såå mysig! Men jag testade en M och tyckte att en S skulle nog bli bra, så jag köpte den utan att testa. När jag väl kom hem dock så märkte jag att den inte var pyjamasmysig, så jag ska ner på stan efter skolan och byta till M idag. =)

Hann köpa första julklappen igår också. Roligt!

(ooh julreklam på TV mmmmmmm)

Jag såg Mamma Mia i söndags förresten, med mamma och syster yster. =) Den var superbra! Lite skum och seg i början, men alla låtar var hur bra som helst. Kul att Björn och Benny var med på varsitt litet hörn i filmen med =P

Nu ska jag ringa lite samtal och sen läsa lite innan skolstart för dagen.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: